Badania przeprowadzone przez firmę Samsung wykazują, że 83% przedsiębiorstw objętych badaniami w Polsce nie stosuje żadnej kontroli co do ilości drukowanych dokumentów.
Aby wyprodukować 40 ryz papieru używanych do drukowania ( jedna ryza to 500 arkuszy), potrzeba 17 drzew.
W skali kraju drukujemy tony zbędnego papieru na dokumentację, pozbywając się tym samym tak ważnego dla naszej przyrody zalesienia.
Zastanawiasz się, jak temu zaradzić?
Wystarczy wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów – aplikację, która poradzi sobie z nimi wszystkimi bez najmniejszego problemu.
Rozważ tę opcję i bądź EKOlogiczny.
Proponujemy proste w obsłudze elektroniczne konto w programie SaldeoSMART
Otrzymujecie:
- dostęp do dokumentów 24h/dobę 7 dni w tygodniu,
- proste i szybkie wyszukanie dokumentów z wykorzystaniem zaawansowanej wyszukiwarki,
- narzędzie do kontroli swoich należności poprzez odnotowywanie, że dane faktury lub rachunki zostały już zapłacone,
- możliwość generowania elektronicznych przelewów (do zaimportowania w systemie bankowości elektronicznej).
W Kancelarii łączymy zalety tradycyjnego biura z księgowością on-line. Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom technicznym SaldeoSmart, oferujemy zdalną obsługę firmy, bez względu na odległość.