Kancelaria Usług Księgowych Tyniec & Partnerzy
Istniejemy na rynku od 2008 r., w formie spółki kapitałowej od 2018 roku. Nasze doświadczenie związane z księgowością sięga 1996 roku.
Spółka zarejestrowana jest w Sądzie Rejonowym w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000714750.
Posiadamy ambitny i odważny zespół, który łącząc swoje wieloletnie doświadczenie w obsłudze księgowej i kadrowej, stworzył miejsce gdzie każdy Przedsiębiorca spotka się z fachową obsługą. Wśród naszych klientów są spółki kapitałowe, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, płatnicy podatku VAT z różnych branż oraz prowadzący najem.
Współpracujemy z doświadczonymi doradcami podatkowymi, którzy z największą starannością dbają o bezpieczeństwo działalności gospodarczych naszych klientów. Wspierają ich rozwój opierając się na narzędziach dostarczanych przez przepisy prawa podatkowego i zasady ekonomii.
Razem współtworzymy Twój efektywny biznes kierując się wzajemnym zaufaniem oraz etyką zawodową.
Posiadamy Licencję Ministra Finansów nr 32616/02 i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej obejmującą – oprócz ubezpieczenia obowiązkowego – także inne ryzyka związane z prowadzoną działalnością.
Jesteśmy członkami Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz jednym ze 115 biur założycielskich – członkiem założycielem Krajowej Izby Biur Rachunkowych.
Systematycznie uczestniczymy w szkoleniach aktualizujących naszą wiedzę. Podnosimy nasze kwalifikacje uczestnicząc w kursach zawodowych.
Grupa na Facebooku prowadzona przez naszą Kancelarię to część programu informacyjnego skierowanego do aktualnych i przyszłych klientów.
Chcąc podnieść wartość przekazywanych informacji wdrożyliśmy nowoczesne narzędzie służące systematycznemu informowaniu naszych klientów o zmianach w prawie i podatkach. Newsy, czyli treści dotyczące zmian w przepisach prawa w zakresie dot. podatków i rachunkowości, wysyłamy pocztą elektroniczną (e-mailem) na adresy wskazane przez klientów.
Regularnie opracowywane newsy i informacje są napisane prostym i zrozumiałym językiem. Ładne grafiki przyciągają uwagę i zachęcają do przeczytania. Dodatkowym atutem są spersonalizowane treści. To znaczy, że przekazywane informacje są dostarczane wyłącznie do klientów, których one dotyczą.
Załóżmy, że jesteś prezesem spółki z o.o. zatrudniającej pracowników, dodatkowo wziąłeś samochód w leasing – będziesz otrzymywać informacje, które będą dla Ciebie interesujące oraz przydatne w praktyce.
Precyzyjnie wpisujemy się w potrzeby naszych klientów informując ich z wyprzedzeniem o zmianach w prawie, takich jak: tarcze antykryzysowe, mikrorachunek, biała lista podatników, matryca stawek VAT czy oznaczanie towarów i usług symbolami GTU w JPK VAT – zawsze podając podstawę prawną.
Poniżej prezentujemy link do pierwowzóru treści udostępnionej klientom będącym pracodawcami.
Biuletyn informacyjny – Kiedy mikroprzedsiębiorca jest zwolniony z obowiązku tworzenia PPK
Inicjatywa spotkała się z pozytywnym odzewem naszych klientów.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Chętnie podzielimy się wiedzą i naszym doświadczeniem.
„Najkrótszą drogą między ludźmi jest uśmiech” – Miriam Collee
Barbara Tyniec
Prezes Zarządu | Udziałowiec | Certyfikowana księgowa
Certyfikat Ministerstwa Finansów 32616/02
Radomir Szaraniec
Doradca podatkowy (wpis nr 11138)
Doradca restrukturyzacyjny (nr licencji 708)